شهردار انتقاد کرد:
شهردار بیرجند گفت: از ۲۸ دکل مخابراتی نصب شده در نقاط مختلف شهر فقط اجاره ۲ دکل پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ 18 November 2021
 
دکتر "مهدی بهترین" در جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند که مسئولان مخابرات استان هم حضور داشتند، تصریح کرد: تا این لحظه اجاره ۲۶ دکل نصب شده در اماکن مربوط به شهرداری، پرداخت نشده است.
وی بر این اساس از مسئولان مخابرات استان خواست: برای تعیین تکلیف این دکل ها اقدام کند.
وی با تاکید بر قانونی بودن مصوبات شورا بعد از تأیید توسط هیئت تطبیق گفت: مخابرات برای اجرای مصوبات تمکین و اقدامات لازم را انجام دهد.
وی در ادامه از شکایات متعدد صاحبان املاک مجاور دکل‌های مخابرات صحبت و تاکید کرد: کار مردم در هر شرایطی باید انجام شود و نباید خللی در آن به وجود آید.
وی ادامه داد: اگر قرار است مخابرات و شهرداری کاری را با همکاری هم انجام دهند باید این کار در قالب روند قانونی قراردادها اجرایی شود.
رئیس اداره حقوقی شهرداری بیرجند هم با بیان این که شهرداری نهاد عمومی غیر دولتی است که از محل دریافت عوارض به مردم خدمات ارائه می‌کند، گفت: بر اساس مصوبه شورای دوره پنجم که در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری منظور شده است باید نسبت به پرداخت عوارض مربوط به سایت‌های قدیمی مخابرات اقدام شود.
سید "سعید اسلامی" عنوان کرد: شهرداری با در اختیار گذاشتن ۲۸ نقطه در اماکن خود برای ایجاد تأسیسات مخابرات حسن نیت خود را نشان داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار